D går segt me bloggandet....

men ska ta tag i d nu.

Emil e då frisk nu iaf, men jag har fått ont i halsen o känner mig hängig. Så har biljäveln gått sönder , minde kul. Blir till o dra upp Emil tidigt som satan o åka buss, iaf den här veckan. Nåja d får väl gå, finns som inget annat att göra än att försöka gilla läget.

I Lördags var jag o Emil på Hertsöjulmarknad med min  Mormor och hennes gubbe, fanns inte nåt att köpa men Emil fick iaf se en tomte=) Åt lunch o fikade hos mormor efter marknaden. Emil va pepparkaksgubbe o lussade hela dan, söt killen min. På kvällen såg jag o Johan MammaMia, gissar att jag gillade den betydligt mer än han, drack lite vin oxå.

Idag har vi haft en riktig slappar dag, jihan for hem vid 15 då somnade jag o emil på soffan, sen åt vi middag o kröp ner i badet o tände ljus, sååå otroligt mysigt.

Skrivit klart alla julkort, bara att posta dom imorgon.


Kommentarer
Postat av: Marlene

yeaaa :-) Vi kanske kunde ses ute nån dag i veckan om alla är pigga och glada. För här är vi också sjuka, nu är W feberfri åtminstone men kladdig i ögonen. Jag kan ta med en termos med kaffe :-)

2008-12-15 @ 10:20:16
URL: http://www.busbarnet.wordpress.com
Postat av: marlene

Här var det dött ;-)

2009-01-03 @ 19:34:20
URL: http://busbarnet.wordpress.com
Postat av: Fia

Ja det går verkligen segt med bloggandet! ;)

2009-02-20 @ 11:14:49
Postat av: Mamma till världens underbaraste mulatt♡

vsg :)

2010-05-10 @ 22:08:47
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0