jaha....

Så har även den här dagen gått.....Jobbade till 13, for på dagis o hämtade Emil han träffa honom i typ 10 min, han skulle va me R idag en stund. Jag passade på att shoppa lite under min barnlediga tid=)

Min mor fick vackert följa me, eller ja hon erbjöd sig faktiskt.
 Blev Dollar Store, växtriket o en sväng på Maxi. Hem o packa upp allt o laga mat,  känns fortfarande "skumt" när d e bara e jag o Johan som äter o ingen liten Emil som  sitter vid bordet. När emil kom hem vid 18 tiden så kollade vi i katalogen från barnenshus, finns mkt han vill ha o mkt hans mamma vill att han ska ha, kan bli en dyr jul, igen.... hehehe

Jobbar kväll imorgon, 16-21 så d blir att sova på dagis för lillkillen imorgon, vet att d funkar bra o han ser verkligen framemot att få sova där. Jag ska fördriva min ensamkväll me att fara o sola o sen vet jag inte riktigt, får väl våldgästa nån ett tag innan d e dax att sova. Måste verkligen lära mig att slappna av när jag e ensam, men d kommer nog tids nog.


Ska glo lite Tv o sen försöka komma i säng tidigt, tänkte att jag o Emil ska promenera till miljögården imorgon på fm o fika lite o titta om fåren e kvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0