ny blogg...

Jag börjar om med mitt bloggande, så nu kan "alla" sluta klaga på att det är dött i min blogg....=)

Varit ledig i dag, for till mamma o åt lunch o fikade lite, annars har vi bara tagit d lugnt.

Min lilla kille har blivit så stor, sovit första natten på dagis i veckan o fred-lörd e d dax igen. Jobbit för mig men han tycker d e jättemysigt. Jobbar kort helg, bara fred och lörd. Funderar på att fara på badet me Emil på söndag fm, eller så blir d Råne o hämta barbordet från syrran. Känns kanske lite me lockande att fara o hämta d, men risken att det blir liggandes e stor, borra e inte min starka sida......






*ÄLSKAR*

Kommentarer
Postat av: Marlene

2008-11-20 @ 15:15:11
Postat av: Marlene

Ihhh nu har jag hittat hit... nu vill vi se att det uppdateras :-)

2008-11-20 @ 15:16:38
URL: http://www.busbarnet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0