tyst, tystare, tystast...........

emil sover på dagis e helt tyst o dött här hemma.... så tråkigt, hatar verkligen att va ensam....
men jag har ju klarat d före emil föddes men nu känns d tyngre, men jag vänjer mig väl, nångång... Önskar att jag bara skulle kunna ta d lugnt o slappna av o njuta av lite egen tid, men jag känner mig bara stressad.

jag o Emil har varit till miljögården idag på fm, matat fåren o fikat lite, såå mysigt=) Kommer bilder från d senare.

Jag har jobbat till 21 idag, for o solade sen, fick me mig Sofia=) sen tittade vi in på kioskpiraten så d blev att köpa lite godis.
Gick till grannen o drack kaffe när jag kom hem, ojoj gissa vem som inte kommer kunna sova, precis druckit sista koppen, illa illa.

ont i skallen som fan, idag igen, tror jag haft skallebang ta mig fan hela veckan, känner mig småstrerssad säkert därför. Grubblar o funderar hit o dit, eftersom jag inte har lösenord på bloggen låter jag bli att skriva vad jag grubblar på.

Nä nu fick jag hjärnsläpp, ska trycka lite godis o sen förska sova ( förhoppningsvis nån timme iaf) jag vet jag e optimist=)



Kommentarer
Postat av: Marlene

Du ska ju ha wordpress så du kan lösenordsskydda vissa inlägg :-)

2008-11-22 @ 00:43:28
URL: http://busbarnet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0